lördag 23 maj 2015

Mycket att göra och slutspurt...

Tjabaluba, idag så är de då fredag och de har varit full rulle. De började med praktik som vanligt sen när jag kommit hem så blev de lite städning, slänga på sig ridkläderna och iväg till stallet. Jag red V och jag såg att han var lite "slö" men när vi började trava så gick de riktigt bra. Vi var många på lektionen så de blev lite trångt men de gick. Sen när jag kom hem så hann jag byta kläder och sen kom mina vänner hit. Vi gjorde inte speciellt mycket utan bara umgicks.

Om nån av er läser detta så vill jag igen tacka för presenterna och för att ni kom hit, hoppas vi ses snart igen.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, tror de blir att bara ta de lugnt och njuta av helg. För de är bara en vecka kvar av skolan och sen sommarlov. Ska bli skönt med lite lov från allt som har med skola att göra. Sen är de väl att vänta på resan.

Men min vecka blir väl ganska mycket att göra enda dagen jag inte har något extra borde var måndag och onsdag. PÅ tisdag har jag körlektion och på torsdag är de avslutning på skolan och sen på fredag är de sista dagen på praktikplatsen och även körlektion om jag minns rätt. Sen på lördag så blir de examensfirande och sen kommer C hit för lite planering och sånt. I nästa vecka kommer jag avslöja lite mer om resan. Nu är de mörkt ute och blåser fortfarande. Nej nu ska jag ta och avsluta här, hoppas ni får en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...