söndag 24 maj 2015

Söndag...

Tjabaluba, då var de söndag igen och ja vad ska man säga. Ny vecka i morgon och även den sista veckan innan de flesta får sommarlov. De är 4 dagar tills sista gången jag sätter min fot i skolan på ett tag och 5 dagar innan jag officiellt tar sommarlov 6 dagar tills många får examen eller studenten och då även många som åker runt för att åka till sådana man känner som blir färdiga. Även jag ska i år på examenskaffe. Eller ja i princip är de ju inte speciellt långt utan endast några få meter men ja de räknas ju väl? Sen mot kvällen kommer bästa C hit för att gå igenom allt och planera de sista innan vi åker. Sen är de lugnt en stund innan man åker. Om nån är nyfiken på när vi åker och så kan ni hålla utkik på torsdag eller fredag då borde de dyka upp ett inlägg om de förhoppningsvis. Nu ska jag avsluta detta inlägg. Hoppas ni haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...