onsdag 20 maj 2015

Min hemlighet avslöjas...

Tjabaluba, nu är dagen inne att avslöja vad jag har haft planerat ett bra tag nu. Kommer inte ens ihåg när jag börja planera heller. (minnet sviker) Men jag tänkte de är hög tid nu.

"Trumvirvel"

Jag åker till Stockholm i sommar.
Nått datum avslöjar jag dock inte än men jag kan säga såhär att de är i juni månad någon gång. I princip allt fixad bara en sak som ska fixat så vi kommer oss dit. Men annars så är allt i sin ordning. Jag kommer avslöja lite efter hand som datum och vad vi ska göra så de kommer sen. Nu är de alla fall officiellt. De blir Stockholm i sommar. Jag tror jag är mer taggad på vad mitt "uppdrag" kommer vara än själva resan just nu. Dock kommer jag ju inte avslöja vad de är heller nu utan senare. Nu ska jag fortsätta räkna ner dagarna och börja göra packlista så jag vet vad jag ska ha med och inte tar men något jag inte behöver.
Bilderna lånade från google!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...