tisdag 19 maj 2015

Tangentbord och redigering...

Tjabaluba, ja då var de en ny vecka då. Jag var i fredags till staden (Karleby) för att lämna mina hörlurar för att byggas, så jag passade på att kolla lite annat när vi väl var där. Med mig hem kom jag med en HDMI-kabel och ett trådlöst tangentbord. Jag tycker de är enklare att skriva på ett skilt tangentbord. Så nu kan jag skriva utan att behöva ha datorn i knät. Men vad annat, hmm, ja inget jag kommer på just nu. Jag borde väl ladda ner bilderna till datorn också jag som skulle börja fixa på en ny header med de bilderna hehehe hoppsan... Nåja de är ju inte hela värden. Men innan maj är över ska jag ha dem på datorn och även börjat se igenom dem. Nu ska jag söka bra redigerings program och sen så ska jag lyssna på musik. Hoppas ni har haft de bra.

PS. Min bloggning ligger inte i första hand så därför lite glest här, men ska bli förbättring till slutet av maj och början av juni. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...