fredag 3 april 2015

R.I.P. och påsk...

Tjabaluba, idag är de fredag och jag är ledig. Igår hände en mindre rolig sak, min hund blev avlivad, tänker inte gå mera in på de. Jag själv vill ha en ny hund eftersom jag fäst mig vid att de ska vara en hund hemma när man kommer. Så jag håller tummarna.  Sen så är de påsk också. Inte så mycket planer, i morgon kväll ska jag hjälpa till vid en påskbrasa och på söndag en kurs. Sen får vi se vad annat som händer. Men de var nog de jag skulle säga. Hoppas ni får en bra påsk.
Nu ska jag söka lite hundar och om ni vet någon som säljer (behöver inte vara valpar) så är de bara att höra av sig, allt tas emot. Dock ingen jakthund som är jaktintresserad så en som tappat intresset går bra eller sällskapshund. Lämna en kommentar eller hör av dig på annat sätt.

Saknar min lilla vovve <3

2 kommentarer:

  1. Beklagar! Har själv mist 2 av mima hundar så förstår sorgen. Rekommenderar apulas hemsidor eller nån rescue sida, beroende på hurdan hund du söker :)
    Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! De är tråkigt när sånt händer men så är ju livet. Jag har sökt lite här och bär men inte hittat några sådana sidor än i alla fall.

      Radera

Skriv en kommentar...