lördag 4 april 2015

Glad påsk och goda nyheter...

Tjabaluba, nu är de då lördag. Angående sökande på hund så har de gått helt okej. Jag hitta två ringde på ena. Sen igår skrev jag en annons på en sida och fick napp på två valpar. Men igår kväll så hitta mamma en annons och meddelade ägaren. Som ringde idag och de är goda nyheter. Mer än så vill jag inte avslöja ännu. Men mer kommer sen när de är klart. Så nu är de bara att vänta och se.
Men annars så gör jag inte så mycket, jag ska ju till påskbrasan ikväll men annars vet jag inte. Ska nog kolla lite bloggar och sånt nu. Jag längtar så tills de är klart. Måste komma på vad jag ska ha på mig ikväll också och ta fram mitt matte huvud om jag nu har nått sånt. Nåja de ska väl gå.
Hoppas ni får en bra lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...