söndag 29 mars 2015

Sommartid och helgen...

Tjabaluba, en ny vecka på kommande. I natt ska också klockan fram en timme. Måste minnas ändra min arm klocka också. Nåja i helg är de påsk vilket betyder lite längre ledigt. Börjar helgen redan på torsdag kväll och avslutar på måndag kväll. Har också provat min stavmixer som jag fick till jul och den får godkänt för att ändå vara så pass billig. Provade göra en smoothie med kiwi och banan, inte så stort fan av banan men de gick ska prova nått annat i morgon kanske skippa banan, nog för att jag bara la i en halv men skaka ändå nästan bara banan. Annars får jag väl kila in till affären och köpa bär eller frukt att ha i och äta kiwi vid sidan om. Får se vad jag hittar på. Har i alla fall haft en bra helg, var till farmors igår på kalas och massor med folk (mer än vanligt i alla fall) var där. Nu ska jag snart gå och sova ska äta upp min riskaka först och dricka upp min smoothie och sen krypa ner under täcket och förhoppningsvis somna fort (en timme mindre sömn när klockan ska flyttas fram en timme).
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...