onsdag 22 april 2015

Packning eller städning de är frågan...

Tjabaluba, idag är de onsdag och jag har skrivit ett prov och lämnat in en inlämningsuppgift (istället för prov skulle vi lämna in en uppgift så lite som ett prov då). Jag fick klart den på rasten så sista lektionen behövde vi inte vara på om vi fick klart uppgiften så jag var hemma vid ett tiden. Så skönt. Idag ska jag endera städa eller packa, har inte bestämt mig än, för på fredag flyttar jag hem igen för att vara på praktik i 5 veckor. Även fast vi har mycket inlämningsuppgifter och sånt nu så har jag varit på bra humör hela veckan. De är nästan så jag börjar tro att nått är på tok haha :P På nått höger så ser jag fram emot praktiken denna gång, men de är väl bara bra antar jag. Jag slingrar mig lite nu städa eller packa de är frågan, men om jag städar nu så måste jag ju nästan städa lite efter jag packat med så då om jag är smart skulle jag packa först. Allt ska ju hem på nått sätt så jag bäst att börja på antar jag.

Om de är någon som vill köpa bort lite produkter så kan ni sätta ett meddelande eftersom jag har en del kvar som jag gärna vill slippa. De finns kvar saker av allt jag sålt så bara att höra av dig om du vill ha/behöver något för ett billigare pris än ordinarie priset. Passa på! Nu ska jag börja lite smått att börja packa ihop sånt jag inte använder eller behöver de sista två dagarna. i helgen kommer jag berätta om hunden om jag kommer ihåg även bilder lovas ifall den fastnar på någon. Hoppas ni får en bra dag och njut av de fina vädret :)

När man har lite att göra en sommardag så tar man kameran under armen och fotar en skitig häst som stått ute i regnet :D Hahah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...