torsdag 23 april 2015

Vädret och femtioelva...

Tjabaluba, man ska aldrig skriva om vädret.. idag kommer de snöblandat regn och de blåser. Varför?? Jag som trodde de skulle vara bra väder nu en tid. Men nej tydligen inte idag. Nåja, jag ska ju inte vara ute så mycket idag så får väl ta de som ett täcken på att jag måste städa i dag och packa allt förutom de jag behöver tills i morgon. En natt kvar vid internatet sen är de byebye och jag bor hemma i minst 15 veckor i sträck halleluja. Jag hoppas att jag får ner packat allt och inte behöver ha femtioelva väskor med saker som ska hem. De som jag ska ha i morgon ännu så de får jag packa i skolväskan eller ja inte täcke och sånt då. Ska bli skönt att packa ner allt idag och städa kommer dock vara väldigt tomt men massor av väskor lite överallt haha. Hoppas de är bra väder i morgon så jag kan gå ut och fota för jag vill ha nya bilder sen ska jag väl försöka få hunden fotad också.

Jag kommer berätta om hunden i morgon antagligen och se vad jag får fixat för bilder tills de. Men jag kommer inte avsluta frågestunden ännu eftersom de inte kommit några frågor så håller den öppen ännu. Nu ska jag återgå till bokföringen. Hoppas ni får en bra dag!

Vad tycks om headern? Kommer dock ännu en ändring senare på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...