torsdag 30 april 2015

Ingen blogglust...

Tjabaluba, här ekar de tomt som vanligt. Nu har min praktik börjat och jag utför den på vårt största företag som finns i vår by (kanske till och med kommun). Men om en dagar så är de ju 1 maj och den ska väl firas lite smått. I dag så slutar jag en timme före jag egentligen skulle sluta eftersom alla slutar kl: 14.00 så då får man sluta då. Sen på fredag så kommer väl mina kronoby majvippor till mig för att " fira vappen" Så då ska väl mjöd eller sima som jag säger drickas, dock inga struvor men eventuellt munkar ätas. Livet som kontors-råtta är väl helt okej, jag trivs och de går hyfsat bra. Blev så glad när jag visste jag skulle få vara här och sen att arbetsplatsen fixar så jag får äta här i närheten är ju bara toppen.

Okej ni ska få en logisk förklaring till varför jag inte skrivit. Helt ärligt så har jag inte startat datorn sen i torsdags. Så i fredags flytta jag ju ut och då orkade jag inte ta fram datorn utan rent utsakt sket i de. Sen i helgen hade jag ingen lust att starata datorn. Sen i måndags gjorde jag sandwich (sånadär man kan köpa i affären som är trianglar) och sen gjorde jag inte mycket mer. Tisdag spelade jag bordsspel och bara tog de lungt tills jag somna framför tv:n, borde få pris haha. Nu i onsdags så cykla jag hem, riktigt skönt och de gick hyfsat lätt också. Men mycket mer gjorde jag inte. Idag är då en kortare dag och mamma hämtar mig och vi åker kanske och handlar till i morgon och sen så får jag se vad jag ska göra. Antagligen blir de att städa och hitta på något skoj till imorgon. De var nog de jag hade att säga. Detta inlägg blir bildlöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...