söndag 10 maj 2015

Uppehåll och färger...


Tjabaluba, här är de lite halv dålig uppdatering. Men jag gör inget intressant om dagarna heller så de skulle bli lite enformigt om jag skulle skriva om alla dagar och vad jag sysslar med. Inget intressant liv just nu. I måndags så försökte jag fota Chevy men ja de slutade med att jag låg på marken och försökte få en bild, resultatet vet jag inte hur de blev eftersom jag inte kollat på bilderna än. Några av dem ska jag dock sitta och redigera för att se hur de blir. Om jag inte lyckas så får de vara oredigerade. Har nu faktiskt kollat på en inrednings sida eller vad man nu ska kalla den och kommit fram till detta: jag är inne i en period där jag tycker att grått, korall och orangea färger är snyggt. Var tusan har jag fått detta ifrån?? Skulle kunna tänka mig att t.ex. nu till sommaren ha korall färgade sängkläder. Hitta flera stycken som jag kunde tänka mig faktiskt. Men annars har de väl inte hänt så mycket. I dag var jag på ridlektion och ja de var ett år sen jag var på ridlektion sist. Jag fick rida V och de var lite ovant att sitta på hästen, men kom fort in i de och de gick helt okej för att haft uppehåll. V var ju sig lik och de är ju skönt att rida en häst man känner från innan när man haft uppehåll en tid, så de var riktigt kul att rida honom ikväll, synd bara de regna. De var nog de jag har gjort. Tror nog min uppdatering kommer att vara den bästa, men jag ska försöka skriva och ifall de händer något intressantare.
Hoppas ni haft en bra morsdag så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...