torsdag 26 mars 2015

Skola och körlektion...

Tjabaluba, min nya hälsningsfras :D hahah..min humor är ibland otroligt dålig och idag är en sån dag. Idag var de skola som vanligt, andra lektionen hade jag körlektion. Kom dit lite för tidigt haha..så jag vänta en stund innan jag gick in och vänta på den jag skulle köra med. Sen körde jag och sen tillbaka till skolan. Sen gjorde vi nån undersökning och sen hade vi en timmes paus för att de gick snabbare än va läraren hade trott så där satt man då i en timme och väntade på att tiden skulle gå. Efter sista lektionen så gick jag hem. Skola i morgon även körlektion skola och sen vänta på att nån hämtar. Jag e faktiskt taggad på att köra bil fast jag inte trodde att jag skulle vara de. Men de är väl bra. Mitt i allt så lånar jag brorsans isbil och kör runt gården med den och övar lite bara för att jag kan. Nu ska jag kolla kanske på en film och göra en macka och o´boy och ta de lugnt. Hoppas ni har haft en bra dag.

1 år sen och 11 dagar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...