tisdag 3 mars 2015

Snart vår?...

Ja, då var de slut på lov och tillbaka till verkligheten igen. Mitt lov har varit bra.
I fredags var jag då till Tammerfors med två av mina vänner och vi hade en bra dag. Sen i helgen så kolla jag tv och bara tog de lugnt. Nu är de tisdag och de är två dagar kvar tills jag börjar i bilskolan, sen på lördag ska jag till optikern så jag får kollat upp så jag inte är för blind för att ta körkort. Sen så vet jag inte om jag har nått annat att komma med. Har nyss fixat en skål med müsli, yoghurt, banan och blåbär. Så gott, finns inget bättre. Sen håller all snö på att smälta bort, äntligen haha, jag börjar bli less på snö och halka så ska bli riktigt skönt med vår. Hoppas de inte kommer mer snö bara.
Nu tänkte jag fortsätta med mitt sökande efter en film jag försöker hitta, inte lätt när man inte vet vad den heter eller vem som spelar i den hahaha... men ni får ha en bra dag.
Saknar denna pålle + några andra också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...