torsdag 26 februari 2015

Hårfärgning och listor...

Ja, de var torsdag idag då. Idag har jag inte gjort så mycket, har färgar håret de är ända jag har gjort i princip. Passa på att färga håret när jag har lov, sen så fick jag ju håret tvättat också på samma gång, sen brukar alla hårfärger lukta illa (i alla fall de jag har använt) men denna lukta bra för att vara hårfärg. När man la den i håret skulle de dofta blomma och sen balsam grejen så lukta inte så illa heller. Så de var ju bra. Nu väntar jag bara på att de ska bli torrt och sen ska jag göra en spotify-lista och sen ska jag göra klart min "shopping-lista", sen fundera på vad jag ska ha på mig och vad jag ska ha för saker med mig. Sen ska jag ställa farm allt jag behöver i morgon så jag inte behöver söka allt då. Blir att stiga upp 5 på morgonen, och bussen kommer 6 så då ska man vara där. Blir att gå och sova tidigt, kommer dock inte gå men blir att kolla Familjen Annorlunda och sen sova efter de.

Nu ska jag göra allt klart inför i morgon så jag inte behöver göra så mycket på morgonen. Jag kommer kanske visa vad jag köpte igår och sen vad jag köper i morgon om jag kommer ihåg. Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...