torsdag 5 mars 2015

Körteori och undervisning...

Ja, då var min första körteorilektion avklarad. Att vara i skolan från 9.30-15.30 sen gå till bilskolan och vara där från 15.50-18.47. De blev en lång dag med undervisning. Sen gick jag hem via stan för att kolla nya byggnaden där. Sen traska jag hit och när jag kom hit så åt jag och sen kolla jag en film. En konstig och väldigt annorlunda film en jag vänta mig. Men ja, den va ju inte den bäst jag sett om man säger så. Nu ska jag stänga av datorn och läsa lite på finska ord innan jag sussar gott tills jag måste upp igen. Sen när jag slutat så är jag har en stund innan jag går till en bekant för att vänta på att mamma ska sluta. Nej nu ska jag ta och avsluta och hoppas att nått fastnat kvar i skallen och inte åkt ut tillbaka. Hoppas ni haft en bra dag. I morgon är de fredag de vill säga jag har ögongranskning eller va de nu är på lördag kul, hoppas inte allt blir suddigt som sist jag var dit (de vill säga för x-antal år sen hehe..).
Saknar denna pålle mer än jag trodde jag skulle göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...