fredag 20 mars 2015

Polisen och planering...

Jag kommer inte ihåg när jag senast skrev men jag antar att de var några dagar sen. Jag starta upp datorn för en stund sen så tänkte passa på att skriva lite hit. Igår så sluta jag tidigt och väntade på pappa som skulle komma med papper jag skulle ha till polisen, efter de gick jag till bilskolan och fixa mina körlektioner. Så nu är alla klara och kom på att jag fyller på en "söndag" denna dag är en torsdag men de är nått som inträffar detta datum (jag kommer inte på vad de heter) så jag får inte mitt körkort på rätt dag utan veckan efter om jag klarar teoriprovet. Lite surt men jaja jag kan ju inte ändra på de.
Efter vi kom hem så gick jag in till farmor och satt där till några timmar. Vi var även och promenixa en bit för att förr brukade vi göra de ofta, så de var skönt att gå i mina hemtrakter istället för i en stad. Jag kom också fram till att de är skönt att gå på grusvägar när man annars går på asfalt varje dag.

Sen gjorde jag inte så mycket resten av dagen. Somna rätt snabbt och vakna otroligt tidigt för att vara ledig och inte behöva stiga upp. Så jag gick upp gjorde frukost och sen kolla jag lite på tv. Fixa mat åt mig och sen dess har jag inte gjort så mycket. Jag missa även solförmörkelsen idag lite trist när de händer så sällan men jag märkte att de blev lite mörkare.

Nu är de helg och i morgon händer två saker. I. C kommer hit körandes för vi ska planera våra planer II. C och jag kommer sen att bege oss för att fira S som fyllde för bara några dagar sen.
Den här tiden förra veckan satt jag i en buss och hade ca en timme kvar tills vi var i Helsingfors. Nu ska jag kolla lite runt på nätet, googla och fixa så jag har något att komma med i morgon när de ska planeras och fixas. En till ledtråd kanske kommer då så håll utkik.
Förbaskat långt inlägg nu igen hahah. Hoppas ni får en bra dag.
Snyggaste hästen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...