onsdag 11 mars 2015

Teori och på bra humör...

Tjabaluba, hahah varifrån fick ja de nu helt plötsligt.
Känner att jag är på jättebra humör just nu och de är ju bra efter en lång dag.
Idag var de skola som vanligt, min dag såg ut såhär:
Konst & kultur första lektionen, sen vänta till lektion 4 för att ha självutvärdering sen hem.
När jag kom hit så åt jag och sen kolla jag lite i trafikboken och sen traska jag till bilskolan för teori.
När jag kom hem så gjorde jag alla uppgifter klara inför nästa gång. Nu ska jag äta en macka och dricka o´boy och sen blir de att gå och tvätta håret. Har fyra lektioner i morgon börjar med sovmorgon. Efter skolan ska jag packa väskan och vänta på mamma och sen om vi hinner ta passfoto. Nästa väcka så blir de att börja boka körlektioner tror jag. Men de tar vi då.

På fredag bär de av med buss till huvudstaden och jag se inte jätte mycket fram emot resan. Jag är inte så förtjust i bussar så jag ska packa med mig lite tidsfördriv. Men de var nog allt. Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...