onsdag 25 februari 2015

Min vecka i korthet...

Hahaha, jag var tvungen att kolla när jag senast skrev ett inlägg hit och ja de var förra veckans måndag. Nåja, de har inte hänt så mycket sen dess. Tisdag - Torsdag var de skola, sen åkte jag hem på torsdagen. fredag gjorde jag inte så mycket var hemma bara, lördag då var de fest på kvällen, söndag gjorde jag inget, måndag kolla tv typ, tisdag gjorde mat och chilla, onsdag (idag) hela familjen var till Kärkkäinen (stavning?), i morgon så ska jag inte göra så mycket, fredag så ska jag upp 5 på morgonen bussen åker 6 tiden mot Tammerfors hemma igen runt 23-00.00 på kvällen. Jag ska dit med C, M och morsan. Så då kommer man väl hem med något också.

Nu tänkte jag fota de jag köpte idag och sen så ska jag kolla vad jag behöver när vi åket på fredag. Faktiskt en vecka sen jag var på datorn senast hahaha.  Nu ska jag kolla på Grammisgalan sen fota ha de bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...