fredag 13 februari 2015

Fredagen den 13:e och planering...

Jag har inget att skriva om men jag vill skriva hahaha. Ja men nått ska jag väl kunna få ner skrivet i alla fall. Just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra på sportlovet. Mitt börjar nämligen redan 20.2 eftersom jag är i skolan nu på lördag. På tal om helgen så fyller min vän C 18 år då, 18!!! Vart tusan tog åren vägen, vi gick ju nyss ut högstadiet :O Så vi ska antagligen fira henne på sportlovet då, så de är in planerat, sen blir de photoshoot också nån dag antagligen hemma hos mig denna gång, sen ska jag M, C och kanske E till Tammerfors för att slösa lite pengar, sist jag var dit var får nått år sen med M och hittade nyss bilder därifrån och hahahahah....ja vad ska jag säga. Jag hoppas vi inte gör reklam eller dansar i en affär i år eller ja vem vet kanske vi måste göra de i år också :D eller kanske inte ;)

Jag är så taggad inför sommaren nu. Kan knappt vänta. Jag vet dock inte hur mycket jag kommer att avslöja här på bloggen. Men nu ska jag kolla vidare och göra lite listor. En vad jag ska köpa i Tammerfors, så ska kolla lite vad jag skulle behöva och har glömt bort vilka affärer de fanns där så ska googla de också. annars så gör jag inte så mycket annat denna fredagkväll. Ha en bra fredag alla och se upp för de är fredagen den 13:e idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...