måndag 16 februari 2015

En ny vecka med skoskav...

Ja, då var de en ny vecka nu då. Denna vecka blir en dag kortare eftersom förra veckan blev en dag längre. Så mitt sportlov börjar redan på fredag. Men på torsdag blir de att gå på presentjakt, för på lördag firar vi C. De är nog de ända jag har in planerat denna vecka. Sen sportlovsveckan har jag bara inplanerat två saker, en photoshoot nån dag och sen shoppingresa till Tammerfors. Jag har annars gjort en lista på vad jag skull kunna köpa, men de betyder dock inte att jag kommer hem med de som står på listan. Men i alla fall tre-fyra saker ska jag ha. Sen får vi se vad jag kommer hem med.

Det här med att ha skoskav på de ända riktiga vinterskorna man har är ju sådär lagom roligt. Jag hoppas att de går om fort för de är jobbigt att de ska göra ont när man har skor på sig, men idag kunde jag inte ens röra de innan de gjorde ont så om jag ska sitta i sängen med raka ben måste jag har nått som flyter upp foten så inte hälen tar i sängen, Så de är bara besvärligt med skoskav.
Men de var de om skoskav. Nått mer vet jag inte om jag har att säga, inget jag kommer på i alla fall.
De kommer komma upp ett inlägg om mina VS och TBS produkter inom någon timme borde vara uppe senare ikväll. Hoppas ni har fått en bra början på denna vecka.
Längtar tills sommaren, bilden togs innan Kalle hade kommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...