söndag 8 februari 2015

Min helg i princip...

Jag tänkte jag kunde flika in ett inlägg såhär på kvällskvisten. Jag har inte gjort så mycket egentligen så har inte så mycket att komma med. Skolveckan gick okej, fredagen gick lite slött tycket jag, men väl hemma så gick jag in till farmor och farfar och satt där till 17.45 sen gick jag hem, sen gjorde jag inte så mycket. För en gångs skull när jag skulle sova så lyssna jag på musik och jag somnade efter 3-4 låtar :O Blev förvånad att jag somna så pass fort, så när jag vakna två timmar senare så var klockan nästan två på natten så jag somna om igen denna gång utan hörlurar på öronen :P
Sen på lördagen fick jag reda på att jag fått en till släkting, hur kul är inte de, av de bilder jag sett ser han riktigt söt ut. Sen hände inte mer på den dagen än att vi var ut och äta med några bekanta och kom hem nyss innan melodifestivalen var slut, hann se vilka som gick till finalen de var tyd de jag hann se hahha :P
Sen i dag så har jag inte gjort nått, kollat tv typ hela dagen, inte haft fram datorn sen i torsdags hehe stolt :P Men nu är jag här igen och sitter och funderar på hur de kommer vara på lördagen om jag vi får vara här till lördagen eller inte. Hmm.. måste kolla och se hur de blir. Just nu har jag suttit och kollat några videor på yt och sen kollat in lite sidor för inspiration. Åh, mina fingrar börjar klia skulle vilja beställa hem allt fint. Fast har ingenstans att lägga sakerna. Fast nu ska jag ta och gå och sova nån timme innan man ska upp till skolan igen. Hoppas ni haft en bra helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...