onsdag 14 januari 2015

Omedveten bloggpaus...

Jag har haft en omedveten bloggpaus. Jag har tänkt många gånger skriva men sen glömt bort de eller inte haft nått att skriva om. Kommer inte ens ihåg när jag uppdaterade sist. Men jag har inte haft nått att säga heller. Skolan har börjat, bara kex ämnen i skolan + UF då. Så de har inte hänt så mycket. Idag gick jag till skolan till 8.00 hade en lektion, gick hem 9.10. Sen dess har jag suttit här istället för i skolan och jobbat med mitt företag. Jag har åstadkommit två halsdukar, dock kommer jag lämna med den ena själv hehe. Så jag ska och köpa garn nån dag antagligen på fredag. Så mer halsdukar ska göras innan den 29.1 då ska jag på mässa till Vasa. Så jag kommer utöka mitt företag med halsdukar. Så snart finns de också till försäljning. Ifall de är nått ni vill köpa så kan ni kontakta mig här via bloggen eller på min e-post. Ni får även skriva ifall de är något ni skulle vilja ha men inte kan/vet hur man gör. Så ska jag se om jag kan fixa de.

Jag vet dock inte hur de kommer bli med mitt bloggande men jag ska försöka uppdatera så bra jag kan och när jag har något nytt att komma med. Ha de så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...