måndag 19 januari 2015

Måndag igen...

Ja, det här med bloggandet ligger lite på sidan nu och lider. Men de beror bara på att jag inte har något att blogga om. Jag gör i princip samma sak varje dag. Måndag - torsdag: Skola mellan 08.00 - 15.45 efter skolan så kommer jag hem och sen sitter jag typ vid datorn tills kvällen. Fredag: Skola mellan 08.00 - 12.45 sen åker jag hem när nån kan hämta mig, sen kanske och handla annars hem. Lördag: Tar de lugnt och bara njuter av att inte ha nån skola. Söndag: Lite irriterad på att skola är följande dag men sitter mest och kollar på tv, sen packar tills jag åker till internatet. De är typ de som händer mer eller mindre. Så också idag. Fast denna vecka är lite annorlunda, jag har bara skola till torsdag sen tar jag helg hahaha. Nej jag måste vara hemma på fredag för mamma och pappa ska på en liten resa och jag måste vara hemma då. Sen kommer morfar till oss den helgen också + att han fyller då också.

Men annars är väl de som vanligt. Nu sitter jag här med O´boy och riskakor med musik i öronen. Ska även planera lite inför sommar planen. Under sportlovet så kommer en till ledtråd förhoppningsvis. Hoppas ni får en bra dag i alla fall så hörs vi när jag har nått att skriva om. :)

Bild lånad från Weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...