onsdag 31 december 2014

Städning på G...

Jag är mitt i städningen men jag tog en paus innan jag börjar plocka saker på hyllorna. Borde även ladda kamerabatteriet också. Men nu ska jag fortsätta, ska även se om jag får gjort nått liknande som vi hade förra året. Borde även hinna duscha också. Vid 17 tiden anländer Kronoby tomtarna och då ska jag ha klart städat, plockat undan, torkat damm, dammsugit och hunnit duscha. Jag har ungefär tre timmar på mig. Sen kan jag pusta ut en stund innan de invaderar huset ;) Detta kanske blir mitt sista inlägg för detta år om jag inte hinner skriva nått sen senare. Jag ska dock göra mitt bästa för att få skrivet nått hit innan de blir 2015.

Bäst att ta tjuren vid hornen och fixa de sista nu. Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...