tisdag 20 januari 2015

Tisdag och babblande jag...

Hej på er! Jag sa ju att jag skulle skriva när jag har något att skriva om...de har jag i och för sig inte nu men jag tänker skriva ändå. Jag tänkte berätta lite kort om min dag då. Jag har UF hela dagen på tisdagar så jag jobbade från internatet med de, eller jag tog en liten sovmorgon för jag orkade inte stiga upp 07.00 så jag sov till lite över 8 och sen låg jag och drog mig i ca 10 min innan jag gick upp fixa frukost. Runt 08.30 - 13.30 jobbade jag nonstop i princip och sen dess la jag allt åt sidan. Sen dess har jag kollat runt på nätet, jag fortsatte med mina planer för sommaren kolla upp lite saker och så. Nu ska jag fixa ihop en lista vad jag behöver fixa innan de är aktuellt, ska fixa de nån dag när jag har lite att göra. Sen så ska jag och C planera de sista och kanske till och med sätta datum och fixa så de bara är för sommaren att komma. Jag håller på att försäga mig här nu men...jag vill ju skriva ut de och jag vet ju att de kommer att ske men jag vill hålla på de en tid ännu. I typ mars/april ska jag kolla med en om min andra plan. Så jag kommer i mitten av maj att avslöja de som jag och C ska göra och sen avslöja de andra ifall de blir av sista dagarna i maj eller i början av juni får se.

Nu babblar jag bara på igen. Men jag är så taggad och jag vill ha sommar nu tack. Jag hoppas att de går fort. För jag orkar inte vänta :P Nej men de var väl de. Ville bara skriva av mig lite. Nu ska jag lyssna på lite musik och krypa ner i sängen innan jag ska släcka och gå och sova. Hoppas ni haft en bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...