måndag 22 december 2014

Varför jag inte bloggat...

Jo, jag lever ännu om någon undrade. Jag skrev ju att jag skulle bli bättre på att uppdatera men de gick ju åt skogen. Men sen i måndags så hade inte hänt så mycket. Vanlig skola fram till torsdag sen på fredag var de julfest, först kyrka sen själva julfesten och sen hade man jullov. Efter de så gick jag å E till internatet och vänta tills vi slapp hem,eller jag skulle till M så jag åkte dit. Var där hela kvällen med mina fyra Kronoby tomtar. Vi hade en trevlig kväll och vi bytte julklappar. På lördagen så paketera jag in lite julklappar och bara tog de lugnt. Igår (söndag) tog vi in julgranen och klädde den. Jag har också en liten i mitt rum så jag la upp den och klädde den. Sen gjorde jag inte så mycket mer. Idag då, ja va ska jag säga har spelat kort och ätit sen har jag inte gjort mycket eller jo jag la mina julklappar under granen.

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag ville ha en datorfri helg och jag har inte haft igång datorn sen i torsdags, Så jag tänkte igår att jag bloggar idag och tar en datorfri dag, kan inte säga att jag haft en internet fri helg eftersom jag kollat instagram nån gång. Men nu ska jag försöka (märk väl försöka) att uppdatera bloggen så bra jag kan. Nu tror jag att jag bara ska lyssna på musik och kanske ta lite julbilder här inne (bäck mörkt ute redan). Hoppas ni haft en bra helg och nu är de bara två dagar kvar till jul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...