måndag 15 december 2014

Gårdagen och en förändring...

Jag tänkte jag kunde skriva lite hit. Igår så var de kalas hos oss. Jag hjälpte till att fixa lite innan de var dags att hugga in av alla godsaker. Jag kommer dela med mig av bilder när jag laddat ner dem på datorn. Annars så gjorde jag inte så mycket, kolla tv och bara tog de lugnt. Sen på kvällen så åkte jag till Jakobstad igen. Nu är de sista veckan jag är här innan jag tar jullov på fredag.
Men idag är de skola som vanligt, efter skolan så ska jag ta itu med en uppgift som jag vill få klart innan jul. Just nu har jag två lektioner kvar innan jag slutar för idag. Nu är de bara 5 dagar kvar till jullovet. Jag bjuder på en bild av en förändring i mitt rum ;)
Observera att den nästan tar hela skåpet och att jag fick ta ner en hylla så den skulle få plats :P
Högtalarna lyser i takt med musik/ljud. Fungerar också bra som mysbelysning om man inte orkat lägga upp julbelysningen hemma i rummet (hoppsan, får se om jag får upp den innan julafton eller överhuvudtaget :P) 
Hoppas ni haft en bra helg och en fortsatt bra måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...