torsdag 25 december 2014

God Jul...

God jul på er alla!
Jag tänkte faktiskt blogga igår och i förr går men jag kom aldrig på att starta datorn så de fick vara då. Men nu tänkte jag att jag kunde skriva ett inlägg när jag har startat upp datorn. Hur har eran julafton varit??? Har ni varit snälla?? ;) Ja min har varit bra, fast den gick otroligt långsamt från 12.00-18.00 undrar varför?? Nåja vi åt julmat sen kolla vi tv i väntan på kalle anka önskar god jul (heter de så?) efter de så kolla jag någon jul film och sen åt vi tomte gröt och sen bänka vi oss vid granen och började julklapps utdelningen. Jag fick några paket som jag satt länge och fundera på vad de var för nått innan jag öppna dem och då fick en "aha" upplevelse.

Jag är nöjd med mina julklappar och de är bara en sak som jag ville ha som jag inte fick men den tänker jag köpa själv men fjolårets julklapps pengar ;) bara den kommer i lager först. Jag tänkte ta och dela med mig av några saker jag fick i ett skilt inlägg men de kommer inom de närmaste dagarna.
Hoppas ni får en fortsatt bra jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...