onsdag 31 december 2014

Staden och nyår...

Här står de tomt som vanligt. Egentligen har jag inte gjort så mycket som är värt att nämna här. Idag har jag varit in till stan, halt som bara va...riktigt halkbana överallt. Fy och usch. Nåja, jag kom hem med en ny sbäka, väldigt konstigt haha, hitta även hörlurar och en tidning och två tröjor. Jag har dock inte orkat ta några bilder på julklapparna än men ja de kommer när jag orkar :P . Men i morgon (egentligen idag men ja) så är de sista dagen av 2014 som säkert alla vet och de ska väll firas? Mitt år har varit bra, haft min första "egna" häst och lärt mig lite nya saker också. Men vivisstser jag fram emot 2015. Mycket som kommer hähända bland annat jag fyller 18, ta körkort, två resor en med C och en med mamma ,  kanske nått häst relaterat. Så de ska bli kul.

Jag ska i alla fall fira detta med mina kronoby tomtar och de kommer hit. Därför man måste städa. Nej , jag ska ta och städa lite sen sova och fortsätta städa. Hoppas ni får ett bra slut på 2014 och ett bra början på 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...