lördag 13 december 2014

Musikhjälpen och 6 dagar kvar...

Jag lever fortfarande, fast jag lyser med min frånvaro på bloggen hehe..Men de har egentligen inte hänt så mycket sen sist. Har kollat musikhjälpen på kvällarna, de är typ de jag har gjort. Så jag har inte så mycket att skriva. Men igår så städa jag mitt rum. Idag har jag fixat ihop en smörgåstårta och dekorerat en kaka. Efter de så installerade jag en tv. Nu har jag fixat lite hemma bio i mitt rum och kollar på musikhjälpen. Nått mer har jag inte att skriva om.
Dock hade jag två bra inlägg idag som jag tänkte skriva men nu har jag glömt bort dem...men ja får väll försöka komma på dem och skriva ner dem.
Men i morgon blir de kalas så då blir de att umgås med släkten och äta våra tårtor som vi fixat idag. Ser mest fram emot smörgåstårtan och den jag dekorera. Ska försöka fixa bilder så jag har nått att sätta upp hit. De var nog allt för idag. Ska försöka minnas bloggen så inte samma sak upprepas :P
om någon har missat så är de 11 dagar kvar till julafton 11 dagar!!! vart har dagarna gått. bara 5 dagar kvar av skolan innan jullov.
Hoppas ni haft en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...