torsdag 13 november 2014

Torsdag och fullt upp...

Torsdag idag och jag hade tre lektioner. Sen så hade jag 20 min på mig att packa de jag skulle ha med mig hem och sen så åkte jag hem. Så jag kom hem före två och har varit hemma sen dess. Jag har inte gjort så mycket men jag tänkte jag skulle uppdatera bloggen lite. Kan berätta lite om skoldagen.
Först så samlades vi och fick veta var VD:erna skulle ha möte. Sen planera jag vad jag skulle göra denna veckan och tills nästa veckas torsdag. Sen hade vi möte i 45 min eller nått sånt. Sen efter pausen så fortsatte vi med de vi skulle göra. Jag virkade vantar. Efter de så hade vi en lektion kvar. Först så var läraren sen haha och sen så skulle vi till andra sidan skolan, vi skulle argumentera hahaha ja de gick som de gick. Efter de så hade jag bara att gå över vägen så var jag vid internatet vilket inte var helt fel att ha så nära. 
Så de var min skoldag. Kom på att jag var hemma när typ resten av skolan slutade haha :P Sen dess har jag surfat runt och lyssnat på musik. Nu ska jag jobba lite till med företaget innan jag tar och avslutar för idag. Sen fortsätter jag i morgon. Sen kommer jag uppdatera lite om företaget i morgon förhoppningsvis. Har lite att fixa ännu. Sen ska jag planera min tävling,
Ja, har mycket på gång nu, men så är de ibland. Hoppas ni haft en bra torsdag.
Min favorit kudde
"Happyness is not a destination it is a way of life"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...