onsdag 12 november 2014

PayPal eller bankkonto...

Hej på er! (När tusan börjar jag ett inlägg så sist???:O) Jag tänkte höra här om nån av er har erfarenheter av PayPal??? Jag funderar på om jag skulle skaffa de eller om jag ska köra på ett helt vanligt bankkonto. Är PayPal pålitligt?? Om ni har erfarenheter får Ni mer än gärna kontakta mig eller lämna en kommentar. Skulle bli så glad om jag skulle få veta vad era erfarenheter är om PayPal.

Annars så bloggade jag inte i går eftersom jag inte hade nått att skriva om så. Inte för att jag har de nu heller men jag tänkte jag skulle klämma hit några rader. Igår tog jag liten sovmorgon och steg upp vid 8 och började virka. Sen gick jag till skolan till halv 12 och sluta 15.40. Idag började jag 09.35 och jag slutar 15.40. I morgon har jag kort dag och jag funderar på att ta hem mitt företag och jobba vidare där på fredag. Men de var väll de jag hade att säga. Nu ska jag försöka få nått vettigt gjort innan lektionen börjar. fick en hem uppgift och den kommer ta en evighet att få klart. Hur tusan tänkte läraren här?? Så jag ska försöka få nått skrivet här. Får se hur de går. De brukar ju sluta med att jag surfar runt på bloggar i stället för de jag ska göra. Hehe... Nej nu ska jag ta och försöka få ner skrivet nått. Hoppas ni får en bra onsdag.

2 kommentarer:

  1. Jag använder Paypal som en betalmetod vid smyckebeställningar och jag har bara positiva erfarenheter! Det är smidigt och pengarna syns med detsamma på Paypalkontot. Sen tar det ju 2-3 dagar att överföra pengarna som finns på paypalkontot till ett vanligt bankkonto men det gör det ju även när man betalar från vanliga bankkonton. Så jag tycker det fungerar bra ��

    SvaraRadera
  2. Ida-Marie skrev ett inlägg om PayPal tidigare i höst. Det kan du läsa här: http://ziio.se/2014/september/ar-paypal-palitligt.html

    Så du kan säkert fråga henne om det är någonting du undrar över. Själv har jag också tänkt skaffa PayPal, men inte gjort det ännu.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...