lördag 15 november 2014

Företag och mycket foto på schemat...

Bara för att man kommer hem på en torsdag tror man att de är lördag dagen efter och nu är de söndag. Men nix de är ju bara lördag idag. Jag blev lite fundersam när jag vakna och försökte komma på vad de var för dag idag. Fas nu är de på klart.
Jag fick lite gjort igår i alla fall. Jag fick fixad en enkel logo till företaget och en facebook sida som ni hittar HÄR som ni kan gå in och gilla. Jag kommer att uppdatera priser och produkter och var och när jag är och säljer. Sen fundera jag lite på vilka produkter jag ska ta in. Tror jag har de ganska på klart på den fronten. Nu har jag bara att beställa in och kolla om jag behöver nått annat.
Sen har jag fått lite uppdrag av C, jag ska ta julkort, hjälpa med att fota till skolan och sen även ha en photoshoot och planera sommarens planer.  Jag är så taggad inför sommaren. Ska försöka göra den bättre än förra. Fast Kalle var ju här hela sommaren då. Får hoppas på att jag får se honom fler gånger. Men nu ska jag sluta prata om mina sommar planer innan ni vet allt :P De vore ju synd då har jag ju inget nytt att komma med sen när de börjar bli aktuellt ;) Så ni som vill veta vad jag ska göra i sommar kan ju hålla utkik.
Nu ska jag fixa ihop en önskelista och planera företags grejs. Hoppas att ni får en bra lördag.

Såhär ser min logo ut i dags läget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...