lördag 22 november 2014

The city...

Ja de skulle vara lördag kväll nu då. Jag började dagen med att sova ut och steg inte upp före maten var klar. Efter maten så åkte jag och mamma in till city och inhandla saker till företaget och saker jag behöver för att kunna sälja på fredag. Vi börja med Tokmanni sen ett fullt proppat Halpa halli sen Eurokangas paus vid media café efter de HM ingen aning om varför vi gick dit dock, näst på tur Clas Ohlson och efter de Prisma och sist Anttila. Sen styrde vi kosan (bilen) hem. Så nu har vi ätit och jag testat min nya högtalare med mysbelysning. Nu ska jag luta mig tillbaka med musik, en tidning, chips och en novelle. Sen blir de att kolla film tror jag innan jag tar natten och i morgon ska jag försöka njuta av att vara ledig och på kvällen blir de att ha med sig en hel del till internatet på kvällen.

Hittade annars mysiga byxor och skulle köpt dem och inte min storlek var slut av den färgen jag ville ha fanns av rött men jag är inget stort fan av rött så de fick lämna i butiken. Kom också på att de är lilla jul på lördag och julen närmar sig tänk om en vecka och två dagar är de december. Får ju börja köpa julklappar snart också om jag ska hitta till alla jag ska ha åt. Sen kommer jag och mina vänner köpa julklappar till varandra också. Nej nu ska jag avsluta detta inlägg. Hoppas ni haft en bra lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...