söndag 23 november 2014

Söndag och packning...

Söndag idag = måndag i morgon. bara att gilla läget. Idag har jag inte gjort så mycket. Kollat lite bloggar och bestämt datum när julklapparna ska inhandlas. Nu ska jag ännu kolla vilken dag de blir fotouppdrag och planeringsdag med C. Men i alla fall så blir de skola ända till fredag. Så då måste jag planera hur jag ska ställa upp när jag ska sälja på fredag. Så på fredag är de fritt fram att komma till Optimas lillajulsmarknad. Nu ska jag packa alla saker som ska med och försöka att få packat de i så lite väskor som möjligt. Kanske jag till och med får användning för min hjälm och stövelväska ;) Hoppas ni haft en bra helg.
Tänkte jag kunde dela med mig av detta.
Dock har jag fixat till två så inte jag avslöjar mina planer hehe.. Men här är första ledtråden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...