lördag 22 november 2014

Anmäld och dokumentär...

Ojsan, jag har inte bloggat nått tidigare ojdå. Men jag har varit hemma och jobbat med företaget. Så jag har egentligen inget att blogga om men en nyhet har jag i alla fall eller ja vad man nu ska säga.
Jag är anmäld till ........ Bilskola hahaha. Ja okej de kanske inte var så stor nyhet men ja nu vet ni de. Trodde seriöst inte att denna dag skulle komma såhär fort. Om fyra månader börjar jag bilskola och om sex månader blir jag 18 år! Vart fasen har åren tagit vägen???? Jag gick ju nyss i 9:an och stor trivdes med min klass och även nya vänner som jag kom närmre då. Som idag är mina bästa vänner. Nu har jag gått i skola i....10 ½ år och jag har 1½ år kvar tills jag tar examen. Hjälp!!
Oj va de blev mycket skolprat här då. Ja, men de är väll bara att gilla läget och leva i nuet.
Har nyss kollat en dokumentär om bandet Sturm und Drang som kommer från Vasa. De började i tidig ålder och har just nu paus. Om ni vill se deras resa kan ni gå in på yle arenan och kolla den där eller så klickar du här så kommer du direkt till dokumentären.
Nu ska jag nog sätta punkt för detta inlägg. Jag vet egentligen inte om de nu var nått att läsa hahah.. Men de var i alla fall nått. Hoppas ni får en bra helg.




Hade inga bilder från när Sturm und Drang var i Jakobstad sommaren 2013 på den här datorn så de får duga med de jag hade lagt upp från tidigare. Två av medlemarna saknas men hade inte lagt upp någon bild på dem vad jag såg. Men jag borde nog ha på alla tror jag men dock inte på denna dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...