söndag 2 november 2014

Söndag...

Söndag idag och jag sitter här i min säng och funderar på vad jag ska göra. Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, jag har varit till våran kattfarm hahah nej de kanske är fel ord. Men vi har massa katter. Fast två av kattungarna har fått hem nu och två är kvar. Vi har så många så vi håller inte äns räkningen. Vi kommer i alla fall lämna med tre stycken. En svart ( min fotomodell) en grå som har fläckar istället för ränder(så coolt) och den jag gillar mest som också är den som är tamast. Till först var den lite avvaktande men sen så ville den bara gå runt benen på en. Skulle ta in den om vi inte skulle ha en jakthund. (Jag är ingen kattmänniska, men den skulle jag faktiskt kunna ha)
Nej nu ska jag kolla vad jag ska ha med mig till internatet och sen senare bär de av dit. Hoppas att ni haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...