måndag 3 november 2014

Ny vecka...

Ny vecka nu då. Dagen har väll varit som vanligt. Skola från 8.00-14.10 och sen har jag kollat serier. Där emellan har jag fått kontakt med folk angående kissemissarna. Hoppas de går vägen. Jag håller de inne tills de är klart. Ja nått mer har väll inte hänt. Jag vill bar tacka alla som har delat och hjälpt mig hitta hem till kattungarna. Ifall någon läser.
Men annars vet jag inte om jag har så mycket mer att säga. Eller jo i söndags så fick två kissemissar nytt hem. Hoppas de får de bra. Jag tog ju med kameran och tänkte fota, men såklart hade jag glömt minneskortet så jag fick nöja mig med att jag har kontakt med båda nya ägarna. Fast nu till helgen ska jag försöka gå ut och fota nån kisse. Vi har ju några. Ska även se om min fotomodell katt ställer upp ;) Kanske jag även får bättre bild på den som jag inte fått på bild innan. Självklart ska jag försöka få min nya kisse kompis också ska bli fotomodell ;) Sen ska jag planera lite med företaget (de där lät tokigt de är ju bara jag i mitt företag hahaha...) om när jag ska ta in produkter och vad som behöver göras. Har lite att fixa innan jag kan fota och lägga ut priser som jag också måste komma fram till. Varför ska de va så mycket jobb för, blir ju helt matt av att bara tänka på saken. nej tror jag ska ta och börja gå och sova. Nu ska jag bara hålla tummarna på att de löser sig med kattungarna.
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...