tisdag 25 november 2014

Back to work...

Hahah, jag glömde helt bort att blogga igår. Men jag var i skola, sen kollade jag två filmer och sen somna jag och sov tills de var sovdags haha.. Ändå så var jag sjukt trött i morse. Som tur jobbade jag hemifrån så de gjorde inget att jag satt och halvsov när jag skulle ta bilder :P sen gick jag till skolan och hade bokföring, tre lektioner innan jag slutade. Sen dess har jag kollat nyaste PH avsnittet, sen kom mamma med mina produkter, sen kollade jag en film och nu ska jag börja packa mina produkter och fixa med företaget. Ska ju sälja på fredag så har lite saker att göra.  Bäst att sätta igång. Om ni vill kan ni ju kika in på min hemsida här. Den är ännu inte helt klar men den är i sånt skick så den kan visas tror jag. Hahah, nej back to work. Hoppas ni haft en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...