måndag 10 november 2014

Måste tygla mina tankar...

Måndag måndag, ja vad ska jag säga. Mitt huvud vad inte alls med på noterna och ville inte alls ha måndag idag. Vilket syntes haha. Nåja, nya tag i morgon eller nått :P Mina tankar är lite överallt tycker jag. Jag har många bollar i luften just nu. Jag planerar framtiden (studera/inte studera vidare), vad skulle jag studera i så fall, vad skulle jag göra ifall jag inte studerade, ska jag måla om i rummet, vilken färg i så fall, hur vill jag ha de då, ska jag möblera om på samma gång eller låta de va som de är nu,  till företaget vilka produkter ska jag ta in, hur många, ska jag ha produkter som man får prova (tester). Jaa, de går runt i huvudet på en. Snart tror jag nog mitt huvud kraschar snart. Nåja jag får väll reda ut varje sak i sin takt.

Jag kommer sen i ett senare tillfälle ha en tävling, jag har även en annan som kommer att lotta ut nån av mina produkter men, mer om de kommer i ett senare tillfälle. Nu ska jag försöka tygla mina tankar. Tror jag ska prova att lugna ner mitt huvud med te och en macka.
Mina inlägg kommer tyvärr att lida lite av att mina tankar inte är tyglade så när jag har koll på allt så kommer jag försöka blogga lite bättre. Hoppas ni fick en bra början på veckan. Glöm inte att rösta i min undersökning här till höger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...