fredag 7 november 2014

Dator uppdateras...

Först och främst måste jag säga att jag helt och hållet har glömt bort att jag har en blogg. Därför har de inte kommit upp nått inlägg. Men jag har ju inte gjort så mycket så de skulle ändå inte ha blivit några intressanta inlägg. egentligen har jag inte mycket att säga nu heller men tänkte jag skulle skriva hit och säga att jag lever :P Men om jag nu ska få ner nått skrivet så kan jag ju säga att jag åkte hem redan igår. Sen satt jag vid farmor och farfars till kvällen. sen på kvällen gjorde jag inte så mycket. Nu idag har jag mest lyssnat på musik. Sen har ju min dator uppdaterats så jag har fått krångla med den hela går kvällen...(jag somna till sist de tog så länge :P) sen idag när jag skulle starta den tog de en evighet eftersom den skulle uppdateras och ja en massa skit. Sen bråkade ljudkortet så jag fick j*vlas med de. Men till sist fick jag igång de och kunde lyssna på musik via spotify. 

Nu sitter jag och planerar och funderar. Jag har bestämt mig för att skriva ner allt jag önskar mig och sen kolla vad jag egentligen behöver av de. De låter bra i alla fall men får se hur de går :P Jag har skrivit ner saker på mobilen så jag ska minnas nu ska jag kolla igenom de och komma fram till den officiella önskelistan. Hoppas ni har haft en bra vecka och njut av helgen nu.
Tycks om min voffel maskin? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...