onsdag 19 november 2014

Fotografering och prov...

Jag har egentligen inget nytt att skriva. Skola som vanligt. Fick ut provet som vi skrev igår och de gick bättre än jag trodde men huvudsaken var ju att jag blev godkänd vilket jag blev. Nu kan jag pusta ut en stund tills nästa prov är på kommande. Annars har jag inte gjort så mycket. Tror jag ska försöka mig på att fota de vantar som är klara nu och sen blir de väll att se om de blir fotouppdrag i morgon och planeringsdag med C eller om vi får hitta en annan dag. Faktiskt så är de helt okej att planera sommaren redan nu eftersom att de snart e jul och då är de ½ år kvar till sommaren. Ni ska få lite ledtrådar lite nu som då. Så bara att hålla utkik.

Jag har nu suttit och kollat lite hemsidor och hittade en mysig filt och en mysig pyjamas som inte skulle sitta fel nu till julen. Har även funderat ifall jag borde lägga upp mina "jul"slingor som jag har tagit hit. Sen ska jag bara ta de lugnt och smörja in mig med honungs body butter. Den luktar så gott. Nu ska jag avsluta och försöka fixa bilder och fundera på priser. Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...