söndag 16 november 2014

Annorlunda väckning...

Jag tänkte jag skulle ta och skriva någon rad hit. Mitt internet stängs av inom 5 minuter så jag får skynda mig lite. Idag har jag inte gjort så mycket egentligen. Jag har nog mest surfat runt på sidor och kollat på kartor (fråga mig inte varför). Att vakna till att en ambulans kommer händer inte ofta speciellt inte här. Men de gjorde jag idag. Trodde först att jag drömde men när jag vakna så såg jag en svänga in här så då var de ingen dröm.  Så de är nog de ända som hänt idag. Nu har jag suttit här vid internatet och druckit lite saft och tänkt lite framåt i tiden. Skola i morgon och jag känner på mig att jag kommer vara lite död när jag slutar. Sen efter de så ska jag väll fortsätta med mitt sökande och hinna virka lite där emellan.
De var nog de jag hade att säga. Min uppdatering suger lite nu med de är för att jag inte gör nått annat än går i skola och sitter här och fördriver tiden. Men snart så börjar man bilskola också. Så då kanske de händer lite mer. Men på sommaren och just före skolan slutar kommer jag ha mycket att blogga om. Så jag är väll i en svacka just nu som jag håller på att ta mig upp för gällande bloggandet. Men jag tror jag avslutar här eftersom mitt internet försvinner om exakt 3 minuter. Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...