onsdag 8 oktober 2014

Yrkesprov...

Nu har jag 30 min kvar innan jag slutar för dagen. Idag har jag gjort yrkesprovet. De var nog de lättaste provet jag haft på länge. Men de var ju bara bra de. Annars så ska jag försöka skriva ett inlägg om mina favorit produkter och lite sånt. Får se vad de blir till. Men jag ska försöka att få upp de inlägget innan veckans slut. Sen får ni gärna rösta på vad ni vill jag ska sälja här till höger i menyn. Annars har jag väll inte så mycket mer att säga. Än att jag surfar runt nu eftersom jag inte har nått att göra, och ja jag får surfa runt. Så jag kollar lite vad jag ska köpa när vi ska och shoppa någon dag. Dock vet jag redan vad jag vill ha men jag måste kolla upp priser och vilken produkt som är bättre/billigare. Nej om jag skulle sätta min sista punkt (som kommer blir ett utronstecken) och ta och avsluta detta onödiga inlägg. Ha en bra....Onsdag! (Glömde inte alls bort vad de var för dag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...