torsdag 9 oktober 2014

Vad försöker jag få fram egentligen...

Nu sitter man här igen och väntar på att läraren ska komma och utvärdera yrkesprovet. Fast de lär nog ta ett tag ännu innan hon kommer. Så tills dess får jag hitta på nått att göra så jag fördriver tiden. Om ca en timme är de lunch. Så hon skulle väll komma någon gång efter lunchen om jag kommer ihåg rätt. Men just nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra nu. Men igår så provade jag en ny produkt som jag egentligen har haft rätt så länge men aldrig kommit på att använda den. Så de var de jag gjorde och så laga jag mat. De var typ de jag gjorde. Eller ja var ju till äffären och kom hem med en kudde haha...fråga mig inte varför. Men jag gillar kuddar och jag tyckte om den så jag tänkte "Äsch varför inte" så ja. Men mer än de vet jag inte vad jag ska skriva om. Kom på att jag borde komma på en logga till mitt företag också. Får väll se när jag fixar den. Men jag har just nu funderat på var man kan hitta en fotoduk. Måste googla som vanligt :P Sen funderar jag även på vad jag behöver införskaffa innan jag börjar beställa hem produkter och sånt. Nej men om jag skulle ta och avsluta. Ska också komma upp ett inlägg om mina vs och THS produkter inom kort ska bara fixa inlägget. Dock kommer jag ju köpa fler produkter inom nästa vecka så får se om jag vänter tills jag har de eller om jag tar de jag ahr nu. Får se. Nej nu blev detta inlägg stökigt och konstigt så bäst att jag slutar skriva nu så skriver jag mer sen när jag har nått att skriva om. Ha de bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...