tisdag 7 oktober 2014

Tips på vad DU vill köpa...

Nu jag tänkte ta och skriva om vad jag har för planer inför mina 9 lediga dagar som börjar på lördag. Jag har då 9 dagar ledigt, alltså höstlov, om jag har inräknat båda helgerna så blir de 9 dagar sammanlagt som jag är fri från skola. Ska bli så skönt att slippa skolan några dagar innan man tar nya tag och jobba på tills jullov. Men nu först höstlov. Mina planer är inte många alls. Nu när jag tänker efter, Men jag skulle ha åkt till Haparanda men eftersom inte bara jag skulle ha åkt så blir de inte av från min sida i alla fall.

Men de som kanske blir av är en shopping trip fast till annan destination då. Då ska jag kolla såklart in lite material jag kan behöva till mitt företag (behöver nått att hålla reda på viktiga papper och sånt) om de ska kunna kulla på. Sen är ju ett måste att besöka min favorit butik också. Sen kanske jag ska prova på nått som tydligen startat i sommar, där de säljer smoothies och frozen yugurt. Mer om de när jag testat de. Kanske jag kan börja köpa in lite produkter snart också så jag har nått att syssel sätta mig med under lektionerna.
Om ni har tips på vad ni vill ska finnas att köpas eller som ni saknar att kunna köpa här, så är de bara att kontakta mig här eller via andra sociala medier. Ännu finns de chans att få vara med och bestämma lite vad ni skulle vilja köpa. Bara att skriva allt tas emot med tacksamhet. Men de är väll så gott som mina planer. Jag ska försöka få igång företaget lite också. Så de blir väll att sitta och fixa med de. Fast då kan jag ju åka runt och sälja tidigare om jag jobbar med de på fritiden också. Så de är väll bra antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...