söndag 5 oktober 2014

Väskor och musik...

Jag kom på att jag hade en blogg också heheh. Men jag har inte gjort så mycket så ni har inte missat nått. På fredagen när jag kom hem så lyssna jag på musik och kollade idol en stund.
På lördagen så lyssna jag på musik kolla lite smått på tv och surfa runt lite på olika sidor. Sen på kvällen kolla jag en film.
Idag då så har jag lyssnat på musik sökt snygga väskor. Nog för att jag äger rätt så många men ingen som är lite större utan att bli för stor. Hitta tre jag tyckte var snygga och tillräckligt stora, dock är ju problemet att väskorna ligger mellan 200- nästan 400 €. Heheh men de är märkes också så de förklarar lite. Dock vill jag inte betala mycket mer än 50 € för en väska så får nog hitta någon annan. Kanske sen när jag har sparat mer. Nog för att jag har råd men jag tycker de är lite för dyrt för en väska. Men jag ska nog hitta en sån väska innan våren i alla fall.
Så nu sitter jag med datorn i sängen och har linjalen i högsta hugg och en Novelle bredvid. Ska fortsätta mitt sökande nu och bara ta det lugnt med musik dunkande i bakgrunden.
Hoppas ni får en härlig söndag!


Bilderna är lånade från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...