fredag 3 oktober 2014

Fredag...

Äntligen är de fredag. Dock regnar de idag så de är ju inte så roligt. Men nåja de kanske slutar innan jag slutar för idag. Just nu sitter jag och scannar in fakturor, sen efter de är jag utan att göra igen...men de tar vi sen. Har i alla fall inga planer för kvällen så vi tar den som den kommer. Blir väll att lyssna på musik och surfa runt på nätet, kanske jag kollar idol sen när de kommer. Fast bruka somna under den långa pausen när folk ska rösta. Så brukar bli att lista ut vem som åkte ut eller kolla reprisen. Men de tar vi ikväll. Jag har inte så mycket mer att säga men min blogglust sitter fortfarande kvar så jag ska ta och skriva några inlägg ikväll om jag kommer ihåg de. Jag tror jag har slagit eget rekord i att vara aktiv på bloggen. Men de är väll bra. Nu ska jag ta matpaus och sen är de två timmar kvar av denna arbetsdag. Ha en fortsatt bra fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...