måndag 6 oktober 2014

Ord i massor och brunt...

Jag kom på att jag kanske borde slänga in ett inlägg hit också. Jag har inte så mycket att skriva om egentligen. Mitt liv är inte så värst intressant för tillfället. Jag har bara kollat serie och tagit de lugnt en stund. Jag har suttit även och funderat hur engelska provet gick idag. Själv tyckte jag de gick hyfsat bra med tanke på hur mycket jag hade läst på. I morgon har jag två prov också dock får jag välja om jag skriver de andra en annan dag eftersom jag ska plugga in sju papper med ord om inte mer så de blir väll en 300 ord kanske kan vara fler. Tappa räkningen. Ska fundera på saken ännu. Annars hitta jag en mycket bra sida igår. Dock har jag nog vetat om den länge min inte undersökt den, Vilket jag har gjort nu och kommit fram till dessa saker:
De verkar vara bra produkter, Snabb leverans, lätt att hitta produkterna på sidan och mycket att välja på.
Dock är detta min synvinkel. Angående väskorna jag va inne på så har jag hittat en som inte kostar hatten men ändå ser lite bättre ut än en som är 10 €. Hoppas de stämmer också. Dock gillar jag ju bruna väskor av någon konstig anledning när de gäller handväska. Så de blir en brun om jag köper. Finns många svarta och visst e de också fina men jag gillar bruna väskor dock de ända jag gillar i brunt kläd och accessoar väg. Men mer om de sen när jag vet om jag köper eller inte.
Annars har jag inget annat att komma med.
Ska nog börja tänka på refrängen snart. Hoppas ni fick en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...