söndag 19 oktober 2014

Varför det ekat tomt...

Bloggen har ekat tomt sen i lördags. Detta är för att jag orkade inte blogga när jag kom hem i går och idag har jag inte velat blogga. Tänkte jag skulle skriva varför jag inte skrivit nått inlägg och jag vet att jag har lovat att skriva ett inlägg om mina vs och THS produkter men jag har inte fotat alla än och jag skriver de när jag har inget annat att skriva om.
Kväll har jag bilat till Jakobstad, så nu sitter man här och fördriver tiden. Jag har kollat en film, pratat om planer men min vän C och nu lyssnar jag på musik och äter lite vindruvor.
Har kommit fram till att jag gillar de gröna bättre än de röd/lila. Förut var de tvärt om. Får se om de blir av de vi planerar i november, jag hoppas verkligen de. Ska inte försäga min nu bara.
I morgon är de måndag vilket betyder att de är skola som gäller. Sen har vi händelsevecka så de är inte helt normal skolvecka trots allt. Får se hur trött man är i morgon efter att man haft 9 dagar ledigt.
Hoppas ni haft en bra söndag. Ska försöka uppdatera, men eftersom jag inte gör så mycket så blir de rätt så enformiga inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...